Salı, Ağustos 22, 2006

YAZMAK ISTEDIKLERINIZ...

Yan taraftaki YAZIM bölümünü tikladiginiz taktirde comments kismi acilacaktir.

Aciklama : Sevgili Post göndericelerimiz.Bu sayfanin prosödürünü biraz aciklamak istiyorum.Göndermis oldugunuz yazilar.Gelir gelmez daha acilmadan red ediliyor.Bir kopisi ayri bir dosya ya giderek oradan anonim olarak tekrar bana dönüyor.Onun icin yazilarin kimler tarafindan gönderildigini hic bir zaman bilemiyorum.Bundan dolayi bu sayfadan ben sorumlu oldugum icin yazacak oldugunuz yazilarin icerikligi ikinci sahislara ve internet yasalarina uygun olmasini rica ediyorum.Kisilikleri belirliyici ve tahmini isimler tarafimdan noktalar ile yazilacaktir.Bazen postlarinizin uzun bir islemlerden gecmesi nedeniyle yayinlanmasi teknik yönden gecikebiliyor.Bu benim elimde olmiyan bir sey bildirilir.Sizler cok sanslisiniz benim de yazmak istedigim cok sey var ama teknik yönden olmadigi icin yazamiyorum. Sayfanizin daha bir güzellesmesi sizlerin elinizde istek ve yenilikler icin yaziniz uyguliyalim.Unutulmamasi gereken tek sey sayfanin size ait olmasi.Gelen bir post'da kimligin aciklanmamasi yaziyordu.Kimlikleri bende görmedigime göre nasil acikliyayim.Aramizdaki tek fark yazilari ilk önce benim okumam
sakincali gördügüm taktirde o bölümü silmem veya yayina girmemesidir.Bu durumu sizler kendinize ait bloglarda da yapiyorsunuz.Her türlü yeniliklere acigiz.
Saygilar.
BILGI : Gelen bir mektubun benim e-mail kutuma girisini göstermek icin kopyaliyip yayinliyorum.

Diese E-Mail wurde von Ihnen gesendet. Weitere Informationen


Freitag, 1. September 2006 09:07:27Ayn (Erdil1@msn.com) +Kontakt hinzufügen
An: Erdil1@msn.com


Betreff: [DILEK KUTUSU] ...)




Açıkcası gerçekten görünmeyecekmi kimliğimiz diye düşünüyor insan.Endişe ediyor bir yerde yani,Ve ne kadar özgürlük verirsende ver,yinede gözetlenecek,bilinecek zanediyor insan kendini.Nezaman özgürce rahat olacağız biz.bukadarmı özgüvensiz,insanlara güvensiz yetiştirildik biz.karı gibi davranma lan denildi ama yinede karı gibi korkak yetiştirildik.tüm karılardan özür dilerim ama.

--
Posted by Ayn to DILEK KUTUSU at 9/01/2006 11:11:00 AM
CEVAP : Cuma 1.Eylül.2006 5,09 Saati ile yayinlanan Post'a :)
Carsamba 30.Agastos.2006 1.28 saatli Post'da bir Özel isim vardi o ismi silerek onun yerine ..... koydum.Mektubun kimden geldigini veya sizin kim oldugunuzu bilmedigim icin
e-mail atmam imkansiz.Gönderilen e-maillerin benim sahsima ait kutuma nasil girdigini bir örnekle acikladim.Bu nu her blog sahibi yapabilir.Blog coment kismina gelen bütün kommentler red ediliyor.O sekilde ayarlanmis.Red edildigine dair bir bilgi benim Ayn kodlu
e-mail adresimden yanliz icerikligini gösteren yazilariniz benim sahsi kullandigim e-mail adresime giriyor.Bende onlari ilk önce okuyor sakincali bir durum yoksa.Bu sahislara hakaret
veya Özel isimlerin kullanilmasi,Internet kurallarinin disina cikilmasi gibi.Cok sükür simdiye kadar böyle bir sey olmadi.Aynen yaziniz yayinlaniyor.Ben sizin kim oldugunuzu hic bir zaman bilmiyorum.Yazilarin kimden geldigi konusunda hic bilgim yok zaten olmiya kalksa Bu blogun bütün özelligi kaybolur.Sizler cok sanslisiniz icinizden gecenleri yazabiliyorsunuz.Ben ise bundan yoksunum.Teknik yönden buradan baska hic bir yere yazi yazmam olanaksiz.
Tesekkürler.Sayfanin keyfini cikarin.Aklima gelmis iken söyliyeyim bazen ayni anda iki komment geldigi taktirde ikisini bir arada yayinlamak zorunda kaliyor arasini noktali cizgiyle bölmeye calisiyorum bu iki ayri komment dir bilgilerinize.Zaten ilgi görmedigi taktirde 22.Eylül.2006 da silinicektir.Bu sizlerin isteginize bagli.
Ben sizler kadar yazma sansina sahip degilim bu sayfada ancak buraya yazabiliyorum.
Bu gün Bloglari dolasirken bir yazi okudum.O yazidan bir parca aldim.DILEK KUTUSU ile özlesmisti sanki o yazi onun icin burada bir kitasini yazmak istedim.'Yanınızda olanı olanı özlemek!! Yanıbaşınızdaki birini, sizden kilometrelerce uzakta hissetmek, mesafeyi bir türlü kapatamamak.. Bambaşka sarsar bu sizi. Çok yakınsınızdır, bir o kadar çok da uzaktasınızdır.Ya da kalabalık içinde, insan özlemek! Asıl acıtan, asıl inciten budur.....'Belki YAZMAK ISTEDIKLERIMIZIN BIR ACIKLAMASI gibiydi.
GEREKEN BILGI YUKARDAKI SOL KÖSEDE VERILMISTIR.
Saygilarla.